8 عادت خانم ها كه اعصاب مردان را خورد مي كنند!
 
دختر آسموني
جمعه 11 بهمن 1389برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : ريحون

آيا تا به حال در حالي كه گمان مي كرديد لحظات فوق العاده خوبي در كنار همسرتان داريد. ناگهان او عصباني شده و شروع به ايراد گرفتن از شما كند؟ متاسفانه اغلب خانم ها عاداتي دارند كه مرد ها را ناراحت مي كند. مي خواهيم 8 نمونه از همين عادات را با هم مرور كنيم:

1. جارو برقي كشيدن در وقتي كه وقتش نيست! ساعت 8 شب است.همسرتان از محل كار برگشته و روي كاناپه در حال استراحت و تماشاي تلويزيون است شما كه تا به حال مشغول امور ديگر منزل و رسيدگي به كودكان بوده ايد حال اين فرصت را پيدا كرده ايد كه خانه را كمي جارو بكشيد پس با كمال احترام از همسر خود مي خواهيد دقيقه اي كودكان را زير نظر بگيرد و پاهايش را بلند كند تا خانه را جارو بكشيد اما متوجه عصبانيت همسرتان مي شويد. بهترين راه اين است كه به او حق داده و جارو كشيدن را به فردا موكول كنيد.

2. غرغر كردن موقعي كه او دارد فوتبال مي بيند: امروز بعد از ظهر تلويزيون مسابقه فوتبال تيم مورد علاقه همسرتان پخش مي شود اما شما از فوتبال يا تيم مورد علاقه او متنفريد بنابراين مدام در حالي كه او در حال تماشاي تلويزيون است در خانه راه مي رويد غرغر مي كنيد و تز تيم او يا حتي تماشاي فوتبالش ايراد مي گيريد . او كه از كار شما كلافه شده ممكن است كاملا محترمانه از شما بخواهد ساكت باشيدو نبايد از عكس العمل همسرتان ناراحت شويد فراموش نكنيد در يك خانواده هر كسي حق دارد به علايق خود مشغول شود اگر شما فوتبال دوست نداريد بهتر است آن ساعت براي گردش با دوستانتان قرار بگذاريد يا به خريد برويد.اگر به علايق همسرتان احترام بگذاريد شاهد احترام او به علايق خود خواهيد بود.

3. بگو منو دوست داري بگو: به رستوران رفته ايد و ساعات بسيار خوبي را با هم گذراندهايد حال به خانه بر مي گرديد و در كنار همسرتان كه مشغول تماشاي تلويزين است مي نشينيد و شروع به پرسيدن سوالات دمانتيك نظير ((چقدر منو دوست داري؟))ممكن است ابتدا با گفتن يك يا دو جمله احساسش را به شما بيان كند اما اگر سوالات ادامه يابد ساكت شود و شما گمان كنيد به شما بي علاقه است يا حوطلهتان را ندارد.پرسيدن سوالات عاشقانه خوب است اما هر چيز زماني دارد انتظار نداشته باشيد همسرتان هميشه آماده احساسات رمانتيك شما باشد.

4. كي بود؟چي بود؟كجابودي؟ ((كي بود زنگ زد؟)) ((چي مي خواست؟)) ((خوب تو بهش چي گفتي؟)) گاهي اوقات زنان بدون آنكه منظور خاصي داشته باشتند همسرانشان را بيش از حد سوال پيچ مي كنند در ايتجاست كه صبر همسران ممكن است تمام شو. فراموش نكنيد بهترين كار اين است كه هرگز خيلي در كارهاي همسرتان دخالت نكنيد اجازه دهيد هر فردي زندگي شخصي خود را داشته باشد وقتي اجازه مي دهيد همسرتان در زندگي شخصي اش راز هايي را براي خود مگه دارد زندگي مشترك شخصي شما با ثبات تر خواهد بود اين موضوع ار نياز هاي هر انسان است كه احساس كند حريم او توسط ديگران حفظ ميشود.

5. ادب كردن شوهر: گاهي زنان با همسران خود مثل كودكان برخورد مي كنند. مثلا مدام به او ياد آوري مي كنند كه به دندانپزشكي مراجعه كند فراموش نكند نان بخرد روغن ماشين را چك كند و... اين حرف ها تنها مي تواند سبب عصباني شدن همسرتان شود او ازدواج نكرده تا كسي همانند مادرش مدام او را نصيحت كند اگر كاري را فراموش مي كند تنها يك بار به او گوشزد كنيد و قبل از اينكه نظرتان را در مورد كاري بدهيد منتظر شويد تا خود او در باره آن صحبت كند يا نظرتان را بخواهد.

6. افتادن از آن طرف بام: مدام به همسرتان زنگ مي زنيد؟ مي خواهيد تنها با او بيرون برويد و دوري اش را نمي توانيد تحمل كنيد؟ مردان شايد در ماههاي اول ازدواج اين روند را تحمل مي كنند اما بعد از اين عادت شما عصباني خواهد شد . اجازه بدهيد ساعاتي از روز را به حال خودش و همراه با همكارانش ساعاتي را خوش بگذراند. بودن در كنار خانواده و همسر براي شوهر شما لذت بخش است اما او نياز دارد تا زماني را نيز با دوستان خود بگذراند.

7. الان ميام! ساعت 8 به تولد يكي از دوستان همسرتان دعوت شديد و با آنكه همسرتان نيم ساعت است آماده روي كاناپه نشسته شما هنوز به دنبال اين هستيد كه چه روسري با پيراهنتان جور است و او مدام تكرار مي كند كه زود باش همين لباس خوب است و...تا آنكه در نهايت از دست شما عصباني مي شود. بهترين كار اين است كه شما يك يا دو ساعت پيش از ساعت مقرر انجام كارهاي خود را آغاز كنيد تا وقتي او آماده مي شود ديگر كاري براي انجام دادن نداشته باشيد.

8. انتقاد از مادر شوهر: ((مادرت را خيلي دوست دارم ولي بهتر بود قبل از آنكه بيان حداقل اول زنگ مي زدند.)) شايد حق با شما باشد ولي حتي يك انتقاد محترمانه از مادر همسرتان ممكن است او را ناراحت كند.اگر مي خواهيد در ديد همسرتان و خانواده اش بهترين باشيد هرگز از مادر همسرتان ايراد نگيريد بهتر است در اين گونه مواقع انتظارات خود را بصورت صريح و شفاف و البته محترمانه با خود ايشان در ميان بگزاريد و اگر براي شما اهميتي ندارد حتي از مطرح كردن آن با همسرتان بپرهيزيد .درست است كه گاه به سنگ صبوري نياز داريد اما اگر موجب دلخوري همسرتان مي شود از آن اجتناب كنيد. روانشناسان عقيده دارند كه زندگي زناشويي اصولا يك نوع نزاع دوستانه است و عصباني شدن در زندگي هم نمك آن است فقط مراقب باشيد كه نمك آنرا زياد نكنيد تا طعم شور آن كامتان را به تلخي نكشد.منبع:يادم نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان