هميشه يادمون باشه
 
دختر آسموني
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : ريحون

تا حالا توي بهار اينطوري به شكوفه ها نگاه كردين؟

هميشه وقتي بهار ميشه حرف از در اومدن شكوفه ها ميگيم و كم كم اومدن ميوه ها

ولي تا خالا به عمر كوتله شكوفه ها فكر كردين؟اول بهار درختا پر ميشن از شكوفه ولي به آخراي فروردين كه نزديك ميشيم با وزش يك نسيم ملايم پرپر ميشن و روي زمين ميريزن.

همه ميگن بهار سبزه ولي جالبه كه قبل از برگها اين شكوفه ها هستن كه اين وظيفه سنگين روي دوششونه يعني اوردن خبر تازكي و سال جديد آوردن بهار.

ولي در سكوت مظلومانشون زير پا لگد ميشن بر عكس برگ درختا توي پاييز كه وقتي روي زمين ميريزن و لگد ميشن صداي نالشون شنيده ميشه.

ولي شكوفه ها توي سكوت روي زمين ميريزن و خيلي زود وقتي چشممون به ميوه ها ميفته فراموش ميشن.هيچكس براي توصيف بهار يادي از شكوفه هاي روي زمين نميكنه همه وقتي شكوفه ها زنده اند ازشون تعريف ميكنن و ميبيننشون.

بهتره هميشه و در هر حالي ياد چيزايي كه حتي الان ديگه مثل قبل قشنگ نيستن بكنيم.

مثل شكوفه هاي ريخته شده روي زمين كه يك روزي قشنگ ترين چيزي بودن كه پيام بهار و ميارن.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:36---26 فروردين 1390
سلام.
آقا واقعا گل کاشتی.خیلی وبت خوبه
یه سری هم به ما بزن.
میتونم یه خواهشی کنم؟
اگه میتونم پس اگه زحمتی نداره روی بنر زیر مطلب کلیک کنید.خیلی ممنون


sina
ساعت18:34---26 فروردين 1390
سلام خانومی خواستی سری به ما بزنی بیا وبلاگ ما!!
اگه خواستی آدرس ایمیلت رو به من ایمیل کن.آدرس ایمیل من
darknessknigt_s@yahoo.com


محسن
ساعت20:23---22 فروردين 1390
سلام وب زيبايي داري به ما سر بزن خوشحال ميشم اگر همديگرو لينك كنيم

مهستی
ساعت20:23---22 فروردين 1390
sسلام دوست عزیز وب زیبایی داری من تازه وبمو درست کردم البته یه دونه بلاگفا هم دارم بهم سر بزن خواستی لینک کنی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان