اگه گفتي
 
دختر آسموني
چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : ريحون

اگه گفتين امروز چه روزيه؟

نمي دونين؟واقعا يعني روزه به اين مهمي وجود داره و شما ازش خبر ندارين؟

عجب.باشه خب من ميگم بهتون ولي دفعه آخرمه هاااااااااااا.بايد يادتون بمونه.

امروز يه آدم گل به آدم نمونه و بي نظير به دنيا اومده البته نه دقيقا همين الان و امروز هاااااااااااااااا.20 سال پيش اين اتفاق مهم افتاده.بله كاملا درسته امروز تولد منه.

هورا هورا تولدم مبااااااااااااااارك.همه با هم تولد تولد تولدت مبارك. . . . . . . .

وااااااااااااااااي فكر كنين من 20 سالم شد آخه كي باورش ميشه من؟20؟عمرا.

هر چند خانوما نبايد سنشون و لو بدن ولي من كه با شجاعت بسيار زياد به همتون گفتم

نكته1:هر كس خواست كادو بده بگه تا من آدرس بدم خدمتشون.

نكته2:اينو آخر شب نوشتم كه دوستاني كه يادشون رفته بود اتفاقي از اينجا پي به اين موضوع نبرن يا به عبارتي تقلب نكنن.



نظرات شما عزیزان:

kbb
ساعت23:08---29 خرداد 1390
eeeee

pas resalate farhangie maa chi mishe?!?!?!?پاسخ:are na inke mardome ma akhare farhangan bikhial baba in hame bi farhangi inam roosh


kbb
ساعت0:58---28 خرداد 1390
سلام

کلا گیج میزنم

منظره بیت دومی رو کن حنجره

ممنون
پاسخ:علي جان بيخيال خواننده خودش عاقل باشه من وتو كه ميدونيم ديگه


kbb
ساعت1:50---26 خرداد 1390
پیشاپیش روز بابا رو به همه تبریک میگم
خصوصاً بابای خودم
بابای شما
و بابای همه آدما



kbb
ساعت1:33---26 خرداد 1390
سلام
پنجره که توی بیت دوم هس منظره هست
قربون دستت اصلاحش کن


kbb
ساعت1:15---26 خرداد 1390
من خودمم نه خاطره . منظره ام نه پنجره
من یه هوای تازه ام . نه انعکاس منظره
میخوام سکوت کوچه رو . ترانه بارون بکنم
دلارو به ضیافت ترانه مهمون بکنم
میخوام بگم که این صدا هر چی که هست مال منه
شیشه رخوت شبو سنگ ستاره میشکنه
خونه من همینوراست . پیش شما پیاده ها
هر جا که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها
همنفس این وطنم . همدل دلبستگیاش
همدم دلواپسی و همقدم خستگیاش
بغض ترانه سنگیه . من ولی جنس شیشه ام
دل رو به غربت نزدم . تیشه نخورده ریشه ام
تنها دلیل بودنم . خوندن این ترانه هاست
زخم هزار تا خاطره تو دل عاشقانه هاست


sonata
ساعت1:08---18 خرداد 1390
درود بر شما دوست عزيز

مي خواي تو 2دقيقه 5000تومان پول در بياري!!!!!کاملا قانونيه!!

باورت نميشه؟؟؟حق داري منم باورم نميشد البته تا زماني که با پرشين هيت آشنا نشده بودم

تو اين سيستم فقط کافيه 2 دقيقه وقت بزاري و اسم نويسي کني بعد از اسم نويسي سريع 5000 تومان به حساب تو ريخته ميشه بعد تو تبليغات سايت اونارو تو وبلاگت قرار ميدي وبا هر کليک روي تبليغ 60 تومان ميره تو حسابت و بايد اين کارو ادامه بدي ولي نبايد در هر روز خودت بيشتر از يه بار رو تبليغات کليک کني چون اين سايت متوجه مي شه و شمارو حذف ميکنه؛بايد به ديگران وبلاگ خودتونو معرفي کنيد تا اونا رو تبليغات شما کليک کنن بعد هم بايد به قسمت کاربري خودتون بريد و تو بخش(دريافت کد تبليغ)بريد و تبليغاتشو تو وبلاگتون قرار بديد به همين راحتي

کد دريافتي را ميتوانيد در قسمت تنظيمات-اسکريپت اختصصاصي وبلاگ قرار دهيد.

براي ثبت نام به این ادرس بروید.
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer


kbb
ساعت13:33---15 خرداد 1390
ماهی رو هر وقت از آب بگیری اگرچه میمیره ولی تازه هس

تولدت مبارک

پاسخ:mersiiiiiiiiiii azizam ke be fkrami.


پسر آریایی
ساعت12:10---12 خرداد 1390




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان