روز مرد روز پدر
 
دختر آسموني
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : ريحون

به به سلام به همه مردا (كسايي كه اعتماد به نفسشون بالاست كه نا مردن ولي خودشون و مرد ميدونن ديگه با خودشونه كه به خودشون ميگيرن يا نه)

هر چند تو اين روز بيشتر ميگن روز پدره ولي خب روز مرد ام هست ديگه تبريك به همه ي بابا هاي مهربون دنيا كه البته من عاشق بابا جونم هستم .بعدش تبريك ميگم به آقايون خواننده اين مطلب اگه بزرگ شدين يا به اصطلاح مرد شدين كه هيچي اگرم نشدين ايشالا ميشين نا اميد نباشين

اينم گذاشتم براي نمونه كه انتخاب با خودتون باشه هر رنگي دوست دارين خودتون برين بخرين



نظرات شما عزیزان:

پسر آریایی
ساعت20:37---3 تير 1390
تو از نوشتن این فقط یه هدف داشتی:

این که حرفت رو بزنی، بعد هم که کسی گلگی کرد بگی "من منظوری نداشتم، مگه به خودت شک داری".
نه جانم، من به خودم شک ندارم، من اخلاقت رو میشناسم، عادتته با نیش و کنایه حرف بزنی، عادتته جوری دو پهلو حرف بزنی که هر وقت لازم شد بتونی حرفت رو عوض کنی.


kbb
ساعت1:40---30 خرداد 1390
سلام دختر
ممنون که سر زدی بعد از مدتها
و ممنون از راهنماییت


پسر آریایی
ساعت17:53---28 خرداد 1390
اونقدر شجاعت داشته باش که حرفت رو رک بگی، نه نیش و کنایه بزنی تهشم بگی هر کی به خودش گرفت به من ربطی نداره.
پاسخ:خدارو شكر با كسي تعارف ندارم راحت حرفمو ميزنم وقتي اينو مينوشتم به كس خاصي فكر نمي كردم منظوري ام نداشتم حالا تو به خودت شك داري فكر ميكني كاري كردي نمي دونم ديگه.


kbb
ساعت1:01---28 خرداد 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان