بگم يا نگم؟؟؟؟؟
 
دختر آسموني
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : ريحون

عجب دنيايي شده هيچكي آدم و نميبينه خوب باشي بد باشي خوشحال ناراحت همه سرشون تو كاره خودشونه فقط مي خوانت براي خواسته هاي خودشون البته اونم تا وقتي كه هر حالي كه داري بروز ندي زد حال ام نشي چرت و پرت ام نگي كه اعصابشون ناراحت بشه.

چرا ديگه نميشه به هيچكس اعتماد كرد؟همه آدما شدن بازيگر فيلم بازي ميكنن براي رسيدن به خواسته هاي خودشون.دنيا پر شده از آدماي خود خواهي كه هيچ چيز و هيچكس و نميبينن به جز خودشون.

 



نظرات شما عزیزان:

گل آبي
ساعت19:45---15 آبان 1391
سلام خوش حال ميشم كه به من هم سر بزني

پسر آریایی
ساعت23:15---27 شهريور 1390
افسوس

kbb
ساعت0:41---11 شهريور 1390
میشه همون بیت شعر که میگه:
همه ی حرف دلم با تو همین است که دوست...
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟


kbb
ساعت0:38---11 شهريور 1390
نمیدونم چی بگم

مث همیشه
پاسخ:اره واقعا هميشه يه چيزي و احساس ميكني هااااااااا ولي نمي دوني چيه يه مشكل ولي مجهول الهويته.


kbb
ساعت0:38---11 شهريور 1390
نمیدونم چی بگم
مث همیشه


بی سرزمین تر از باد
ساعت19:58---9 شهريور 1390
من هم مثل شما متولد خرداد هستم
اما 18 خرداد


بی سرزمین تر از باد
ساعت19:56---9 شهريور 1390
سلام
خوبین؟
وب جالبی دارین
آپتون با این شعر جواب می دم:
هی بازیگر گریه نکن، ما هممون مثل همیم
صبح ها که از خواب پا می شیم، نقاب به صورت می زنیم
یکی معلم می شه و یکی می شه خونه به دوش
یکی ترانه ساز می شه ، یکی می شه غزل فروش
کهنه نقاب زندگی، تا شب رو صورت های ماست
گریه های پشت نقاب ، مثل همیشه بی صداست
هر کسی هستی یه دفعه، قد بکش از پشت نقاب
از رونوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب
نقش یک دریچه رو، رو میله قفس بکش
برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش
کاشکی می شد تو زندگی ما خودمون باشیم و بس
تنها برای یک نگاه حتی برای یک نفس
تا کی به جای خود ما ، نقاب ما حرف بزنه
تا کی سکوت و رج زدن نقش نمایش منه
هر کسی هستی یه دفعه، قد بکش از پشت نقاب
از رونوشته حرف نزن ، رها شو از پیله خواب
نقش یک دریچه رو، رو میله قفس بکش
برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش
می خوام همین ترانه رو ، رو صحنه فریاد بزنم
نقابم و پاره کنم جای خودم داد بزنم
***************************
من عاشق این ترانه ام چون واقعیتو در قالب ساده ترین کلام بهمون میگه
این یکی از بهترین شعرهای یغماگلرویی و آهنگ های زیبای استاد سیاوش قمیشیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان