پاييز
 
دختر آسموني
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, :: 23:18 ::  نويسنده : ريحون

چه حس عحيبي داره اين فصل نه خودش تكليفش با خودش مشخصه نه ما باهاش.يه روز باروني يه روز آفتابي يه روز فقط ار تو آسمونه و حالش گرفته اس و . . .

حالا اول مهر خوشحال باشيم كه سال تحصيلي شروع ميشه يا از همين موضوع ناراحت باشيم؟اگه بشه كه من از ابهام بيام بيرون خيلي خوب ميشه.12 سال درس خونديم نفهميديم بايد چه حسي داشته باشيم الان بعد از اون اين سومين ساليه كه نميرم مدرسه راستش حس خاصي ندارم خب ديگه دانشگاه اون جو مدرسرو نداره براي همين اين مسئله مجهول مونده توي اون 12 سال بايد ميفهميدم كه نفهميدم.عجب من چطوري تا اينجا كشوندم خودمو با اين هوش سرشارم؟؟؟؟

واي واي ياد اون موقع ها ميفتم كلي ميخندم.وقتي بهمون مشق ميگفتن مخصوصا وقتي يه درس طولاني بود چقد جا ميزديم كه كم بشه.بعدم كلي ذوق ميكرديم كه چقدر زرنگيم.الكي خوش بوديمااااااااااااااا.

كاش الانم ميشد الكي خوش بود.



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت13:25---14 اسفند 1390
سلام دوست گلم..بدو بیا آپم منتظر حضور و نظرت هستم

رحمت الله
ساعت13:19---13 اسفند 1390


____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


رحمت الله
ساعت21:35---7 اسفند 1390
سلام وبلاگ بسیار جالبی داری به وبلاگم سری بزن و نظرت رو بگو!!ممنون پس منتظر قدم های گرمتون هستم

طاهر
ساعت18:55---14 مهر 1390
سلام
ممنون از این که مطلب رو خوندی و نظرت رو برام نوشتی


آریان
ساعت12:49---13 مهر 1390
سلام
ممنون از احساست
اگه از کتاب خوشت اومده میتونی به وب رسمی نویسنده کتاب سر یزنی
منم فقط دموهای از چند داستانشو دیدم نه کاملشو
http://nevisande.lxb.ir/


پسر آریایی
ساعت22:11---8 مهر 1390
فکر میکنم خوشحال باشی بهتره، فقط به این خاطر که حداقل خوشحالی.

kbb
ساعت1:16---8 مهر 1390
والله من توی اون دوره دانش آموزیم وقتی از اواسط شهریور ماه آهنگ بوی ماه مهر ،ماه مدرسه رو پخش میکرد دیگه حالی به حالی میشدم و میخواستم گریه کنم!!!!

kbb
ساعت1:16---8 مهر 1390
والله من توی اون دوره دانش آموزیم وقتی از اواسط شهریور ماه آهنگ بوی ماه مهر ،ماه مدرسه رو پخش میکرد دیگه حالی به حالی میشدم و میخواستم گریه کنم!!!!

آریان
ساعت0:30---3 مهر 1390
یه روز آروم یه روز بی تاب
یه روز بارون یه روز آفتاب

سلام
اسم وبت من و یاد داستان زیبایی از کتاب فرشته نوشته عظیم پور انداخت داستانی با اسم دخترک آسمونی
آریان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان